Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2004, 20:06   #20
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Heheh, wel een goede grap ja. Ik vind het zelf errug jammer dat ik niet heb kunnen replyen Ik was niet thuis, behalve dan heel effe vanochtend, maar toen had ik maar 3 van de 6 pagina's effe snel door kunnen lezen voordat ik al weer naar werk moest.

Hoewel de nepheid ervanaf straalde, is het wél precíes zoals scammers het aanpakken. Dus het was wel behoorlijk realistisch. Van Haarmannetje had ik juist niet een grap als deze verwacht.

Maar Haarmannetje, je bent nu precies als Ken te werk gegaan (Alleen Ken heeft het wat serieuzer gedaan en veel meer voorbereid (logisch want hij wil z'n zakken ermee vullen)), dan snap je toch ook wel dat RK19 gewoon een uit Ken z'n duim gezogen verhaal is? Het is zo makkelijk om mensen via internet te belazeren. Maar ja, laat maar

De reactie van de Webmaster vind ik echt teleurstellend.
Citaat:
Het misbruik van het betreffende lid 'Haarmannetje' heeft mij persoonlijk in eerste instantie veel tijd en ergenis gekost.
Kan iemand mij vertellen waardoor het de Webmaster zoveel tijd en ergernis heeft gekost???? Wat kostte dan precies zoveel tijd? En waar ergerde de Webmaster zich dan aan? Ik kan me er maar weinig bij voorstellen, wat overdreven allemaal. Het was toch een goede grap? Of kun je niet tegen grapjes, Webmaster? Waarom moet alles nou altijd zo superserieus hier. Een lolletje mag niet eens.

Dat Haarmannetje z'n kandidatuur voor moderator nu van de baan lijkt vind ik helemaal nergens op slaan. Weegt dit grapje (wat door vrijwel alle harde kern-posters als positief wordt ervaren) zo zwaar negatief op tegen alle voorgaande bijdrages aan dit forum van Haarmannetje?

Zowiezo, wat doen moderators nou eigenlijk op dit forum? Niet bijzonder veel... Niet negatief bedoeld over de huidige moderators ofzo, maar zoals ik het nu zie, zijn het gewoon users als iedereen, alleen met meer rechten, die volgens mij helemaal niet gebruikt worden. (En ook zelden gebruikt hoeven te worden)
Robert18 is offline