Los bericht bekijken
Oud 29 september 2009, 16:40   #1
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
mijn FUE behandeling van 2000 grafts bij Pro Hair

Hallo allemaal,

ik heb gisteren "eindelijk" mijn FUE haartransplantatie van 2000 grafts gehad.

Eerst geef ik even een kleine update van mij HT geschiedenis:

2000 FUT behandeling bij Laser Aesthetic van 1450 laserimpulsen (haarlijn en wat achterop) was toen net 21 jaar!!!

2002 littekencorectie gehad van Laser Aesthetic (had een zeer breed litteken) en wat extra Laser Impulsen gehad (575 bij rechterinham), aangezien ik niet tevreden was.

In 2007 weer een littekencorrectie gehad (littekencorrecties waren overigens allemaal kosteloos, ook de 575 grafts in 2002, maar was nog steeds niet tevreden over het resultaat en zeker niet over het litteken.

In 2008 is mij door Laser Aesthetic een kleine FUE aangeboden (werden uiteindelijk 700 grafts), aangezien ik absoluut niet tevreden was en er een zaak van wilde maken.

Op vorige foto's in mijn forums is te zien hoe belabberd het resultaat tot mijn laatste FUE resultaat van gisteren was (persoonlijke mening van mij en vele kennissen en vrienden etc. met mij).Na laatste FUE van 700 grafts en 2 kleine controles geen contakt meer opgenomen met Laser Aesthetic
.
(werd wel gebeld of ik eventueel weer een FUE bij ze wilde laten doen), maar heb het er bij gelaten.

Om 7.30 s' ochtends arriveerden mijn vriendin en ik bij de kliniek en iets daarna volgden ook manager/consultant Bart, Dr. de Reys en zijn assistentes. Na eerst nog even het papierwerk bij Bart te hebben ingevuld en mijn "wensenlijst" (wil mijn aangezicht verbeterd hebben) werd ik kaalgeschoren (kaal staat me overigens wel goed vind ik) en ging ik de behandelkamer in.

Eerst werd ik voorverdoofd met een pistooltje en daarna tijdens het verdoven met de spuitjes werd overigens ook tegelijkertijd gebruik gemaakt van een trilpen, welke de hersens wat schijnen af te lijden als je de prikjes krijgt. Dit vond ik persoonlijk wel een aangenaam iets, aangezien ik niet zo van de naaldjes ben (hoewel ik dan wel weer tattoos heb ).

Nadat de verdoving was ingewerkt begonnen Dr. de reys en zijn assistenten met het uitnemen van de haren uit het donorgebied, waarbij op de achtergrond een cd met liedjes van Frank Sinatra opstond, welke er voor zorgde dat ik af en toe bijna indutte .

Na een tijdje waren er bij mijn donorgebied aan de linkerkant 900 grafts uitgehaald en kon ik ff pauzeren. Aangezien mijn haartjes nogal fijn zijn werd besloten om deze er na de pauze al in te plaatsen.

Nadat ik bovenop was verdoofd werden de grafts geplaatst en ben ik tijdens de behandeling een filmpje gaan kijken. Rond een uur of 1 waren die gedaan en kon ik samen met me vriendin ff wat broodjes eten. Wat een joekel trouwens die broodjes, maar wel lekker .

Na een half uurtje te hebben gepauzeerd werd ik weer geroepen omdat nu uit de rechterkant van mijn donorgebied de haartjes moesten worden ontnomen. Na te zijn verdoofd had ik na verloop van tijd bij het uitnemen van de haartjes toch wel steeds wat extra verdoving nodig, aangezien er ook wat haartjes in de buurt van mijn oude FUT litteken moesten worden ontnomen. Dit extra verdoven moest best vaak gebeuren en daar was ik niet zo blij mee natuurlijk. Het schijnt dat het bij het litteken vaak lastiger te verdoven is, aangezien het toch een ander stuk huid is als een normale huid en aangezien mijn litteken nogal groot en hard is. Ik was eerlijk gezegd wel blij toen dokter de Reys zei dat het uitnemen klaar was. Aan de rechterkant werden er 1100 grafts ontnomen. Het wegnemen van de haartjes aan de rechterkant van mijn donorhuid was toch wel een stuk vervelender als die van in de ochtend aan de linkerkant.

Na weer ff bij me vriendin te hebben gezeten en wat te hebben gedronken, werd ik weer geroepen, omdat de 1100 grafts er natuurlijk ook weer ingeplant moesten worden.

Nu had ik verder bijna geen verdoving meer nodig en verliep alles verder lekker en had ik ondertussen alweer een filmpje versleten.

Alles bij elkaar zat ik iets van 12 uur in de kliniek en dat is best een lange zit (zeker voor iemand die moeilijk kan stilzitten als ik), maar ik ben tot nu toe zeer tevreden met het resultaat en de zorg van zowel Dr. de reys als al zijn assistenten. Als er iets was hoefde je het maar te zeggen en het werd geregeld.

Na afloop nog wat instrukties en medicijnen en hoofdkussendoekjes van de dokter gekregen en daarna ben ik met mijn vriendin naar het hotel teruggereden, wat maar 10 minuutjes van de kliniek aflag en ben ik heerlijk in slaap gevallen.

Heb me al met al zeer op mijn gemak gevoeld bij pro hair.

Hierbij plaats ik gelijk wat fototjes van mijn situatie na 1 dag. De oedeemvorming is al aardig te zien. Ben nu net een potvis
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Vin net 1 dag na pro hair 006.jpg‎ (141,2 KB, 756x gelezen)
Bestandstype: jpg Vin net 1 dag na pro hair 005.jpg‎ (141,6 KB, 740x gelezen)
Bestandstype: jpg Vin net 1 dag na pro hair 002.jpg‎ (146,5 KB, 605x gelezen)
Bestandstype: jpg Vin net 1 dag na pro hair 003.jpg‎ (147,3 KB, 622x gelezen)
Bestandstype: jpg Vin net 1 dag na pro hair 004.jpg‎ (147,6 KB, 639x gelezen)
vin79 is offline   Met citaat reageren