Los bericht bekijken
Oud 11 augustus 2004, 17:04   #24
francisca82
ervaringen uitwisselen?
 
Geregistreerd: 10 augustus 2004
Locatie: barneveld in holland
Berichten: 19
Unhappy

hoi,


Ik kreeg aa in eind 2000, ik was toen net 18jaar. Het begon met 1klein kaal plekje dat ontdekt werd bij de kapper. Dit heb ik erg lang kunnen bedekken.

In het voorjaar van 2001 begon ik steeds meer kale plekken te krijgen. Overdag droeg ik vaak een pet en 's avonds als ik uitging deed ik veel gel in me haar om de plekken te bedekken.

Toen dit ook niet meer lukte ging ik hoofddoekjes dragen, hier heb ik veel positieve reacties op gehad. Ze vonden het maar knap dat ik zo uit durfde te gaan. Maar hoorde ook weleens negatieve reacties, maar hoe langer ik aa had.des te beter kon ik het allemaal verdragen.
Een half jaar lang heb ik bij een dermatoloog gelopen, die mij behandelde met een prikkeltherapie. Helaas werkte dit niet. Ik kreeg alleen maar bijwerkingen, zoals een strak getrokken hoofdhuid.op gezette lymfeklieren in me nek en bij me lies, dus moest er onmiddelijk mee stoppen.

Na anderhalfjaar dragen van hoofddoekjes, besloot de dermatoloog mij door te verwijzen naar een haarinstituut.
Daar heb ik een uitgebreid gesprek gehad over de beste oplossing, ik wilde eigenlijk geen haarwerk.
Maar nu heb ik al weer ruim 2jaar een haarwerk voor me hele hoofd.
Het bevalt erg goed, natuurlijk wil het weleens niet zitten en ik heb ook weleens erge klitten erin gehad.
Vorige week nog moest ik zelf vanuit mijn vakantie-adres terug komen naar het haarinstituut, omdat ik zulke erge klitten in me haarwerk had.
Ik ben erg blij dat er zulke methodes bestaan!

Groeten,

Francisca
francisca82 is offline   Met citaat reageren