Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2004, 18:50   #29
Evi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2004
Berichten: 14
Hoi,

Ben pas nieuw op dit forum van vandaag dus daarom mijn late reactie...

Ik ben nu 27 jaar en heb AA sinds mijn 3 jaar. Ik herinner mij niets van toen maar het zou begonnen zijn met flokken haar die 's morgends op mijn hoofkussen lagen. Heel mijn hoofdhaar, wenkbrauwen en wimpers waren op den duur weg. Nu "alleen nog" mijn hoofdhaar...
Sindsdien heb ik heel wat geprobeerd. Tussen de periode van 3 jaar en ongeveer 17 à 18 jaar heb ik diëten gevolgd, tientalle zalfkes geprobeerd, de Puva, kinderpsychiater, handopleggingen, ...
Sinds mijn 18 jaar ben ik gestopt met zoeken naar een oplossing en ben ik gaan aanvaarden dat ik zo verder zal moeten. Ik was het beu om telkens weer hoop te krijgen wanneer iemand iets nieuws voorstelde om uiteindelijk toch weer te horen te krijgen dat het niet lukte. Soms kreeg ik wat dons op mijn hoofd, maar dat was sneller weer weg dan dat het er gekomen was...
Nu vind ik het heel spijtig dat ik geen haar heb, maar heb ik het aanvaard. Ik denk maar aan al de andere ergere dingen die een mens kan overkomen en ben dankbaar dat ik al bij al nog gezond ben.

Groetjes,
Evi
Xxx...
Evi is offline   Met citaat reageren