Los bericht bekijken
Oud 24 november 2012, 13:48   #50
Emmerd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2012
Berichten: 31
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Ja het ligt er natuurlijk aan op WAT er is getest? Je huisarts of dermatoloog zal dit wel weten. Ik ben ook vaker getest op bloedwaardes en pas de laatste keer op vitamine-D. Nu moet ik het ook voor de rest van mijn leven blijven slikken van mijn huisarts?! Ik slik zelf véééél meer als voorgeschreven omdat dat tot hele mooie resultaten KAN leiden... Zowel bij anderen als bij mij is dit gebeurd. Het is natuurlijk niet over een nacht ijs gegaan. Na ongeveer een paar maanden tot een half jaar zag ik dat er geen extra dunne plekken bijkwamen en de bestaande plekken voller werden. Als je er niet achter kunt komen wat nou de oorzaak is van je probleem kun je dit altijd proberen. Baat het niet, schaadt ook niet, zeg maar... En het is niet duur
Mijn bloed is op alles gecontroleerd zeg maar.
Sinds ik al lang last heb van 'onverklaarbare' vermoeidheid, concentratieproblemen, hoofdpijn.. Alles was in orde.
Nu denken ze dus puur door stress.

M'n hoofdhuid jeukt nu echt wel erg en bovenop doet het pijn als ik m'n haar verplaats. Verlies nu ook veel meer haar dan een paar weken geleden.
Afwachten dan maar, tot 5 januari bij de dermatoloog..
Emmerd is offline   Met citaat reageren