Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2013, 10:07   #51
Emmerd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2012
Berichten: 31
Een update..

Ben naar opnieuw naar de dermatoloog, degene die me hier werd aangeraden dus.. Noppes!
Opnieuw het verhaal dat ik nog genoeg haar had. Ik had wel duidelijke haaruitval maar het was nog niet erg genoeg dus ze kon er niks aan doen??.. Ehm.. Moet ik dan wachten tot er wel duidelijk zichtbare schade voor iedereen is? Weer afgewimpeld met het excuus "Komt door de stress" zonder een echt onderzoek. Zelfs na aandringen dat dit me al een keer was gebeurd nam ze het vanuit mijn standpunt gezien niet erg serieus.

Ondertussen is de uitval veel erger geworden. Collegas op het werk plukken de haren van m'n rug/stoel en als ik m'n hoofd voorover til dwarrelen de haren gewoon het bureau op.

Het enge is dat al het haar over m'm hele lijf lijkt uit te vallen. Wenkbrauwen worden vager, wimpers vallen uit.. Lichaamsbeharing wordt dunner.

Vindt het natuurlijk afschuwelijk maar ik zou er mee kunnen omgaan als ik nou eens wist wat het was.
Zou veel liever weten dat ik bijvoorbeeld in het ergste geval kalende was. Kon ik tenminste er iets mee doen ipv nu zitten afwachten..
Emmerd is offline   Met citaat reageren