Los bericht bekijken
Oud 12 juli 2004, 23:42   #55
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Super Cow
Ik heb vandaag rooscure gebruikt, de eerste keer wou het niet schuimen, ik heb het toen uitgespoeld, en de 2e keer gebruikt het dit keer schuimde het veel beter. Nu natuurlijk weinig te zeggen dat het effect heeft, maar ik heb gelukkig niet last van de bijwerkingen Het voeld verder goed aan mijn haar "pluist" wat beter.
In principe is het niet nodig dat een shampoo schuimt, zeker niet zo'n shampoo. Bij mijn Rozemarijn shampoo staat dat zelfs bij de gebruiksaanwijzing, dat schuimen niet nodig is. Uiteraard is het wel lekkerder. Een tip bij deze dan, wil je dat Rooscure schuimt, kun je beter voorwassen met een andere milde shampoo. Ik ga dit denk ik ook sowieso doen, omdat ik vermoed dat de opname dan beter gaat (het vuil is weggewassen). Maar een andere reden om het met een andere shampoo te doen is dat het goedkoper is . Kijk, Rooscure is vrij prijzig en het is jammer om het in één wasbeurt twee keer te gebruiken; dan gaat hij dubbel zo snel op.

Dus voorwassen met een normale milde shampoo om de hoofdhuid te reinigen. Dan wassen met Rooscure voor een betere werking (vermoed ik) en ook om deze beter te laten schuimen.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren