Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2017, 05:40   #1573
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ap Neu Bekijk bericht
Hee Dymoman, niet te veel afgeven hoor op de Daltons, straks reageren ze niet meer... Ik mis de vierde trouwens.

Vind het eigenlijk heel vermakelijk. Vooral die ene die telkens eindigt met de tekst 'maar goed, ik ga niet meer reageren'
Besef jij nu eigenlijk wel hoe jij overkomt?
Zeer onvolwassen en kinderachtig, dat kan ik wel zeggen.
En dan moet men jou serieus nemen.

En dat dan in verband met een serieuze kwestie zoals een MHP. Een MHP doe je niet zomaar voor de lol en als je uiteindelijk beslist om een MHP te nemen dan wil je wel graag dat het dan goed en correct wordt gedaan. Voor zowel het eindresultaat als voor de tijd en geld die men er in stopt.

En ik zelf kan simpelweg uit persoonlijke ervaring en tevredenheid daarom 100% BCN aanbevelen. En als jij daar een probleem mee hebt en jij adviseer graag Ecuri dan mag jij dat.

Laat de mensen die dan een MHP willen ondergaan zelf kiezen bij wie ze een MHP willen laten verrichten. Iedereen is uiteindelijk vrij in zijn of haar keuze welke behandelaar ze uiteindelijk kiezen.

Daarnaast vroegen en schreeuwde jullie om persoonlijke foto's van onze MHP die wij ondergaan hebben bij BCN en wij plaatsen die dan, maar jullie zelf hebben nog geen 1 eigen foto geplaatst van het resultaat van de behandelaar die jullie promoten.
Gregori is offline   Met citaat reageren