Los bericht bekijken
Oud 25 oktober 2019, 10:44   #17
kannibaal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2018
Berichten: 10
Geslacht:
Update; 7 maanden na de transplantatie

Inmiddels heeft de ingreep 7 maanden plaats gevonden dus hierbij een kleine update.

Het herstel is zeer goed verlopen en voor mijn gevoel zat ik na 3/4 maanden al op het eindresultaat. Voor zover ik kan inschatten zijn er ook geen haren meer uitgevallen. Het was wel even wennen om continue een pet te dragen of in ieder geval de schaduw op te zoeken tijdens de zomerdagen. Tip: plan je transplantatie in de winter!

In de kliniek heb ik de curegen capsules en minoxidil aangeschaft (totale kosten ongeveer 270 euro). Inmiddels ben ik al een maand of 3 door de voorraad minoxidil heen en dit schaf ik ook niet opnieuw aan. De voorraad curegen capsules loopt ook langzaam op het einde en dit laat ik ook voor wat het is. De shampoo die ik in de kliniek heb gekregen heb ik opgemaakt en daarna ben ik verder gegaan met mijn eigen product (procapil'hair).
Eenmaal daags slik ik 1000mcg biotine van Holland&Barrett en dit blijf ik ook doen.

Zoals jullie wellicht weten zijn er uiteindelijk 1000 grafts geplaatst. Hierover heb ik uiteraard met Hidde uitvoerig gesproken en na ampele overwegingen zijn we tot een gezamenlijke conclusie gekomen met een compensatie als gevolg.

Al met al ben ik zeer tevreden over het gehele traject en kan ik ook iedereen dit bedrijf aanraden. Mocht ik in de toekomst ooit nog kaalheid ondervinden op de plekken die niet zijn aangepakt, zal ik absoluut terugkeren.

Hidde, Dr. Bolk (staat overigens sinds kort niet meer op de website?), NL hostess Ozlem en de lieve assistenten wil ik via deze weg bedanken!






kannibaal is offline   Met citaat reageren