Los bericht bekijken
Oud 27 juni 2020, 10:44   #1
Car
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2020
Berichten: 14
Geslacht:
Nielsen Haarkliniek - mijn ervaring

Hallo allemaal,

Ben nieuw op dit forum. Heb in aanloop naar mijn transplantatie (2 dagen geleden) geput uit jullie ervaringen en wil nu ook mijn ervaring met jullie delen. Mogelijk helpt het sommigen verder.
Ik heb op donderdag 25-06 een FUE - saffier behandeling gehad bij Nielsen Haarkliniek en ik moet zeggen dat ik niets anders dan lof heb voor mijn behandelaars in het bijzonder, maar ook wel voor de gehele organisatie. Ik ben behandeld door mw. Y. Yeni en dhr. A. Bolluk. Ik denk dat ik ergens ook wel geluk heb gehad om door de arts zelf behandeld te worden. Naar wat ik begreep kwam dit doordat een deel van het behandelteam moeite had om vanuit Turkije naar NL te komen (vanwege de Corona).
Dhr. A. Bolluk is een arts vanuit Turkije, die daar jaren werkzaam is geweest bij het gerenommeerde Esteworld. Hij was met name de reden voor mij om voor Nielsen te kiezen hier in NL. Ik zag het ook niet echt zitten om na mijn transplantatie de hele reis vanuit Turkije naar NL terug te moeten maken.
Ik merkte aan alles dat ik een goede keuze had gemaakt, overal werd aan gedacht. Zowel de heer Bolluk als mw. Y. Yeni zijn bedreven professionals; ze hebben van 7:30 t/m 17:30 maar liefst 3900 grafts overgezet en dat ging (voor mijn gevoel) met de nodige precisie en zorg. Ondanks dat Nielsen nog niet zo hee lang bestaat, merkte ik op hoe goed er samengewerkt werd, van de opvang in de ochtend tot het exit gesprek in de avond aan toe.
Wat ik wel soms lastig vond: de verdoving uiteraard (zoals ik bij vele anderen op dit forum had gelezen) en het feit dat je urenlang in een bepaalde positie moet blijven zitten (met kramp als gevolg). Maar als je doorzet en je houdt je doel voor ogen (“Waar deed ik dit allemaal ook alweer voor?”) dan is het zeker wel te doen.

Zit nu 2 dgn thuis, heb bijna nergens last van, behalve een lichte drukkende hoofdpijn soms. Maar is zeker uit te houden. Morgen ga ik terug voor mijn eerste wasbeurt.
Tot zover mijn verhaal. Hopelijk hebben jullie er wat aan.
Car is offline   Met citaat reageren