Los bericht bekijken
Oud 21 maart 2010, 16:26   #29
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Dezelfde kleur is toch geen probleem? Je kunt gewoon de andere wenkbrauw even bijwerken met hetzelfde poeder of wenkbrauwpotlood.
Als je wenkbrauwhaarwerkjes aanschaft, is de kans ook groot dat 't niet exact de juiste kleur is, maar dan zou je die kunnen verven met haarverf; dan eerst een lichtere tint uitproberen, want de verf kun je er later niet meer uitwassen en een te donkere kleur zou lelijk kunnen zijn.

Als transplantatie bij jou mogelijk is, zou ik dat zeker doen. Bridget Maasland had geloof ik geen areata.
Hoi Hanna en natuurlijk Meisje22,

Ja, ik zou dan ook voor transplantatie gaan van de wenkbrouwen, maar niet voor € 2.500

Ik zou dan een consult aanvragen met Coen Gho of Freek Broekhuisen (Freek is de verantwoordelijk arts van Coen in het WTC/Amsterdam, Coen zit de meeste tijd in de vestiging Maastricht, woont ook in het zuiden).

Daarbij zou ik het spoor - dus de taktiek - uit mijn vorige mail volgen.

Uitgangspunt: HST-techniek is HST-techniek, of deze Haar Stamcel Transplantatie techniek nu toegepast wordt op haren vanuit het donorgebied van je achterhoofd die weer in je voorhoofd worden geplaatst (bij haartransplantatie), of dat de haren uiteindelijk wenkbrouwen worden, dat maakt niets uit.

Dan pak je de tabel inzake HST haartransplantatie erbij.

Kom je (normaal tarief) bij Gho op zo´n € 6 per graft.

Dan ga je naar het educatietarief, dat is 25% korting, dus € 4.50 per graft.

Voor 200 - 300 grafts (dus gemiddeld 250 grafts) is dat € 1.125.

En dan nog die € 50 korting bij direct (binnen 2 weken na consult) betalen, dat laatste staat altijd in zijn contract.

Komt dan op € 1.075 (nog een flink bedrag voor 250 grafts wenkbrouwtransplantatie, maar dan heb je het wel levenslang voor elkaar).

Gr Roloff
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!

Laatst gewijzigd door roloff; 21 maart 2010 om 16:58
roloff is offline   Met citaat reageren