Los bericht bekijken
Oud 17 januari 2007, 19:00   #14
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1baardaap
Het mooie is dat gevoel voor ironie, sarcasme etc. bij kinderen nog heel slecht ontwikkeld is. Verder zouden de mensen die jij kent nog gezonder en gelukkiger zijn als ze een keuze hadden om wel of niet kaal te zijn. Bless them. WTF deal with it. what zoek je dan hier? Tenzij je bedoelt actie ondernemen (wat de woorden ook zouden kunnen betekenen).

Ik neem zelf wel degelijk actie, anders kwam ik hier niet, en stond mijn regimen niet onder mijn posts.
Overigens: ik geloof niet dat iemand per definitie gezonder en gelukkiger wordt door het maken van keuzes. Soms schuift het leven wat op je pad, waarmee je moet leren leven als er niets aan te veranderen is. Dat heet levenskunst.
Ik denk dat kaal zijn of niet-kaal zijn weinig te maken heeft met geluk, tenzij (en dat zie hier helaas nogal eens), zo ongeveer alle frustraties worden opgehangen aan de ontbrekende haardos.

Verder is het zo dat ik op zoek ben naar plausibele constructieve opmerkingen en aanmerkingen. Vandaar ook een nieuwe thread, omdat de info over het forum verdeelt is en behoorlijk ontspoort hier en daar en derhalve het dagen kost om hier je weg te vinden.

straks verder, heb nu geen tijd meer. Excuseer
Er staan hier veel informatie, dat klopt. Veel info is gebundeld, zoals bijvoorbeeld in het Haarwoordenboekje. Daarnaast is er een 'voorstelrubriek'. Zo moeilijk is het allemaal niet te vinden.

Overigens is goede tandverzorging essentieel voor de gezondheid. Ook brandwonden kunnen lichamelijke klachten geven, door verlies aan mobiliteit e.d.

Mijn eigen man is al 30 jaar zo kaal als een biljartbal, en heeft geen last van hersenbeschadingen door de temperatuurverschillen, en ook niet van oververhitting en onderkoeling. Je probeert hier appels met peren te vergelijken en kaalheid in het medische vlak te trekken, waardoor er recht zou moeten ontstaan op een vergoeding. Nogal onzinnig.

En als jij 'dag mensjes' een leuke aanhef vindt: vooral mee doorgaan.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren