Los bericht bekijken
Oud 25 juli 2019, 14:50   #274
mexicang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2016
Berichten: 157
Geslacht:
Janneke... een feestje met dit weer... Dat was wel zweten geblazen denk?

Ik ben toch zo blij dat er ergens op deze aardbol nog iemand loopt zoals ik.
Tenminste iemand die weet hoe het voelt om zo onrustig te zijn na een verkeerde aankoop en die haar man er op uit stuurt om van de onrust af te zijn.
Mijn man zegt regelmatig tegen mij dat hij het wel doet en hij is dan ook zo klaar.
Maar dat komt ook omdat hij makkelijker keuzes kan maken.

Alleen wat betreft het haar, daar kan hij mij moeilijk bij helpen...
Hij heeft geen idee hoe het werkt in de wereld van haarwerken. En ik ook niet.

Een topper is inderdaad een klein haarwerk wat moet 'blenden' met je eigen haar. Dat wordt dan vast gezet met clipjes. Mijn haarwerk heeft dat ook en als ik het volgende week weer ga ophalen, zitten er als het goed is meer clipjes in. Omdat het uitvalt moet ik wel kunnen afwisselen ipv altijd clipjes op dezelfde plaats.
Sowieso had ik achteraf voor iets moeten kiezen zonder clipjes, maar dat is uiteraard achteraf en uitgerekend zo'n dure aanschaf kan zelfs mijn man niet retourneren

Maar eigenlijk zou ik gewoon eens iets moeten bestellen. Proberen, niet goed, dan linea recta terug naar de afzender. Want niet proberen betekent ook niet weten. Maar ja, ik schrijf dat zo makkelijk, maar zo makkelijk werkt dit in de praktijk niet voor mij.

Nu ook, ik wil graag een ventilator die ook de lucht zuivert, want ik loop continu met een volle neus en brandende ogen. Zo ook mijn dochter en ook mijn man met grote regelmaat.
Maar ik zie door de bomen het bos niet meer, zoals altijd. Online bestellen is ook niets voor mij. Maar mijn man zegt, gewoon bestellen, het kan altijd weer terug.

Jij slaapt zelfs zoals ik.... snel in slaap vallen, paar uur redelijk tot goed en dan begint het gedonder.... echt, ik hoef niet te sporten zoals ik dan beweeg. Lig te draaien, te woelen, en ben mijzelf wel bewust ervan, maar slaap ook, als je begrijpt wat ik bedoel.
Van de week wist ik mijzelf ineens uit bed te werken.. "hup, ophouden en er uit...plassen en weer rustig worden!" dacht ik. Het hielp wel.
Maar waar die eeuwige onrust vandaan komt?
En altijd plannen om er op tijd uit te gaan, op tijd alles te doen, maar nee, lukt niet. Zelfs een slak is sneller.

Nieuwe/andere shampoos zijn binnen. Ik denk morgen te gaan wassen. Met deze warmte is vier dagen niet te doen. Zit nu op dag 3, denk niet dat na een warme nacht ik nog een dag kan rondlopen met dit haar.
En achter de pc weet ik het wel, ik ga die shampoo proberen. Eenmaal in huis.... 'durf ik dit wel?', maar bedenk mij nu dat het toch al uitvalt, wat kan mij gebeuren?
mexicang is offline   Met citaat reageren