Los bericht bekijken
Oud 3 oktober 2006, 19:33   #47
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Question Waar blijven de resultaten?

He beste mensen,

Ik kom niet zo vaak op het HT-forum, ik heb het niet zo op HT's. Ik droomde een keer dat ik een behandeling had gepland bij Laser Aesthetics, en dat was een van de ergste nachtmerries die ik ooit heb gehad (echt waar) .

Maargoed, ik heb toentertijd voor HaarWeb een bezoekje gebracht aan het HSI in Amsterdam, en daar was ik toch wel erg over te spreken. Gho zelf komt over als een integer mens en in de kliniek hing een goede sfeer. Ik heb inmiddels ook overtuigende foto's gezien van hergroei in het donorgebied maar de hamvraag is natuurlijk... hoe is de groei in het ontvangstgebied?

Ik vind het wel een beetje raar dat er na al die tijd nog steeds geen enkele positieve ervaring is te vinden op HaarWeb. Ik vind toch wel dat het tijd wordt dat Gho eens met resultaten om de hoek komt zetten. Ik neem aan dat hier een hoop mensen zitten die wel een HT hebben gedaan bij Gho, ik wil al die mensen vooral aanmoedigen om even je ervaringen te posten, ook als ze wat minder positief zijn. Alleen dan kunnen we een beeld krijgen van hoe goed de methode nu werkelijk is.

Wat ik in ieder geval als een nadeel zie van Gho is het geringe aantal grafts wat je op een dag kan overzetten. 650 grafts is niet veel. Zeg dat dat 1200 haren zijn. Een gemiddeld mensenhoofd telt 100.000 haren, dus dan kun je met 1200 haren zo'n 1,5% van je hoofd natuurlijk dekken. Da's toch niet echt veel. Dat is sowieso een zwakte van HT's vind ik: de dichtheid die je ermee kunt bereiken is toch zelden tot nooit naar mijn tevredenheid.

Anyway, ik ben benieuwd naar wat meer reacties!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren