Los bericht bekijken
Oud 19 september 2001, 19:57   #8
thomas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: zuid holland
Berichten: 71
Geslacht:
LA versus Transhair

Jorn/Jay,

Hoe LA dan ook begonnen is, wil ik toch voorop stellen dat zij kwalitatief uitstekend werk verrichten. En daar gaat het in de eerste plaats om. De personen die door LA zijn behandeld vind ik doorgaans ook kwalitatief wat beter dan Transhair. De resultaten van Transhair vind ik overigens ook meer dan goed.
Bovendien heeft LA de haartransplantatie uit de taboesfeer gehaald (ok wellicht grotendeels uit eigenbelang) en dat is voor ons kalenden een prima zaak, toch?

Overigens heeft de behandelende arts van LA mij destijds (1999) geattendeerd op het middel propecia. De consultants geef ik toe zijn over het middel nogal sceptisch dan wel zijn niet helemaal goed op de hoogte. Hoewel ik voor jullie beide van harte hoop dat het middel blijft werken heb je volgens mij geen 100 % garantie. Uit de De 5 jaars resultaten van Merck bleek dat 65% zijn haar behield(sommige met hergroei) echter dat 35% wel degelijk wat haarverlies had.

Wat mij betreft zijn zowel LA als Transhair beide prima klinieken en verdient geen van beide het om door het slijk te worden gehaald. Volgens mij zijn er over de wereld en ja ook in Nederland klinieken die ronduit slecht werk verrichten waardoor mensen er misvormd uit gaan zien. Bij LA heb ik toevallig ook met iemand gesproken die eerst elders was behandeld wat compleet mislukt is. Ik stel voor dat we deze site gaan gebruiken om dit soort klinieken door het slijk te halen!!!!!!

Groet en succes met de strijd,
Thomas
thomas is offline   Met citaat reageren