Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2017, 20:51   #21
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Ah, wist niet dat het tempo zo snel was. Ja dan is het wel verstandig om te wachten.

Ik zou toch weer beginnen met Finasteride, begin met een keer in de week of zo. 0.1mg is ongeveer 90% de effectiviteit van 1.0mg dus hou dat in de gaten.

Ik zou gewoon met zo een lage dosis beginnen dat je geen bijwerkingen voelt. En het dan rustig opschalen....blijf het gewoon nemen al voel je niet dat het effect heeft...want je ziet nu dat het wel werkt. Het effect lijkt niet echt groot en het kan tot twee jaar duren.

Maar zet niet je gezondheid op spel.

Met Finasteride/Dutasteride kan je nog steeds 'shedding' krijgen waardoor er meer haar uitvalt en dunnr is, maar niet dat het de kaalheid bevorderd. Ik heb een groot aantal studies gelezen naar Finasteride en het werkt wel beter en je lichaam raakt eraan gewend te langer je gebruikt. Bij de mannen waarop het minder goed werkt gaan ze maximaal een Norwood achteruit, dus dan valt het nog mee.

Als ik naar jouw foto's kijk lijkt het me nog heel goed te repareren, maar ga echt beginnen met Finasteride en kijk uit met Dutasteride. Een van de redenen waarom je last zou kunnen hebben van bijwerkingen is omdat je jong bent en bij jongere mannen komen bijwerkingen meer voor.

Laatst gewijzigd door inham123; 3 mei 2017 om 20:59
inham123 is offline   Met citaat reageren