Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2017, 23:00   #23
Crocky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2013
Berichten: 70
In mijn onderschrift kan je lezen welke medicatie e.d. ik nog gebruik, finasteride neem ik dus nog steeds. Enkel duta kan ik dagelijks niet verdragen.

Fina 2x per dag heb ik geprobeerd. Geeft geen merkbare verbetering. Zijn ook genoeg studies over die bewijzen dat een hogere dosis dan 1 mg weinig nut heeft en sneller bijwerkingen geeft.

Volgende week misschien eens een nieuw doosje duta halen en weer beginnen met elke week 1 pil Avodart. Als ik dan terug een afremming in de uitval merk kan ik wel makkelijker besluiten dat duta wel degelijk een effect heeft bij een dergelijk lage dosis. Een hoge dosis is het mij niet meer waard. Heb hier lichte gyno aan overgehouden...

Mijn huidige status is zeker makkelijk te 'repareren' maar je moet bij een HT naar de toekomst kijken. Het haar naast de HT gaat in mijn geval zeker en vast uitvallen. Dan ga ik met een belachelijk eindresultaat zitten. Beter even wachten, kijken hoe de uitval zich voortzet en eventueel dan zien of er iets aan te doen is op lange termijn. Het voordeel is wel dat ik enorm veel donorhaar heb.
__________________
Gestopt
- Dutasteride 0,5 mg/dag (bijwerkingen)
- RU58841 5% dagelijks (geen effect na 4 maanden gebruik + lichte bijwerkingen)


Momenteel
- Finasteride 1 mg/dag
- Duta 0,5 mg/4 dagen
- Minoxidil 5%
- Regenepure DR/2 dagen

Status: haaruitval zet geleidelijk door

Laatst gewijzigd door Crocky; 3 mei 2017 om 23:05
Crocky is offline   Met citaat reageren