Los bericht bekijken
Oud 24 augustus 2007, 15:33   #39
tjens
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2007
Berichten: 2
pil en haaruitval

hallo, ik log voor het eerst in omdat ik ook worstel met haaruitval. Mijn haar, vroeger enorm dik en krullend, is door haaruitval in de loop van jaren dun en sluik geworden. Maar sinds ik in augustus van de Diane-35 pil (die slikte ik vanwege puistjes) ben overgestapt op de Yasmin, is de haaruitval ernstiger dan ooit, zo'n 300 per dag of meer. Eens in de paar weken tel ik de haren die ik 's morgens bij het kammen verlies, en dat zijn er altijd rond de 250. In de loop van de dag valt er dan nog eens heel veel uit. Elke keer als ik een hand door mijn haar haal, elke keer als ik het kam. Ik raak er heel gestresst van en schaam me ook voor al die bossen haar die om me heen dwarrelen en op mijn kussen liggen.
Ik denk dat ik moet stoppen met de Yasmin en terug moet naar de Diane-35. Maar ik wacht daar nog even mee, want ik hoop dat het tijdelijk is. Bovendien krijg ik van de Diane-pil hoofdpijn.
Verder ben ik begonnen met de zogeheten laserkam, een duur apparaat dat na twaalf weken resultaat zou moeten geven. Zit nu in week 9.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Dercos-ampullen van Vichy heb ik ook een aantal weken geprobeerd, maar dat leverde niets op. Wel slik ik vitamine-B.
Kan ik nog meer proberen? Ik hoor het dolgraag.
Ook begreep ik dat je aan een haar kunt zien of hij zal terugkomen of niet? een wit puntje of zo?
Kent iemand trouwens een goede dermatoloog op dit gebied?
Groetjes, Tjens
tjens is offline   Met citaat reageren