Los bericht bekijken
Oud 21 november 2016, 14:06   #6
Irina60
Banned user
 
Geregistreerd: 12 oktober 2016
Locatie: Leiden
Berichten: 47
Geslacht:
Haar- hersenen relatie voor kalle mensen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effie Bekijk bericht
Met bovenstaande ben ik het zeker wel eens, ik doelde op dat je schreef; 'Je haar is de wi-fi voor je hersenen( de PC van je lichaam en psyche).' En wat betekent dit voor kale mensen?
Kalle mensen hebben ook hersenen. En de haar follicules zijn er nog in hun hoofdhuid. Die moeten wel wakker worden en aan haargroei aangezet worden. Ook daar zijn er methodes en middelen voor, maar daarover heb ik alleen theoretische informatie over, geen eigen ervaring. Wist de kaalheid net op tijd te voorkomen.

Gelukkig is mjn situatie nu totaal anders- haargroei, minder grijs haar en mijn haar voelt als zijde als ik het aanraak. Ben blij mee! En ook mijn algemene gezondheid is verbeterd - als je met je hersenen werkt wordt alles anders. Heb ik het ook me mijn afslank programma gemerkt- in 2 manden 15 kilo's af en het resultaat blijft juist omdat ik in een programam was die met de hersenen en onderbewustzijn werkt, en niet alleen met dieten en sporten ( die waren ook onderdeel van het geheel, maar minder belangirijk). Ik schrijf niet voor niks over de belang van haar-hersenen relatie als sleutel tot alle haar problemen, alles begint uiteindelijk daar. Alle andere aanpakken zijn symptoom bestijding. Maar aan iedereen eigen keuze-vrijheid in denken en doen is ieders recht. Ook mijn recht

Mooi glanzend haar toegewenst,
Irina60
Irina60 is offline   Met citaat reageren