Los bericht bekijken
Oud 6 april 2013, 13:25   #32
Jhan-air
HaarWeb lid
 
Jhan-air's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2012
Berichten: 157
Geslacht:
Ik heb heel veel vitamines geprobeerd, maar geen resultaat. Je kunt misschien haaruitval krijgen als je heel slecht eet, maar kom op, je eet neem ik aan niet elke dag ongezonde dingen? Hoe kunnen sommige Afrikanen al hun haren behouden? Die eten amper iets...

Enige echte optie is gewoon gaan voor Finasteride(pil), Minoxidil (lotion) en Revita/Regenepure (shampoo). En anders gewoon een haartransplantatie. Ik begon inhammen te krijgen, maar dankzij Minoxidil, Finasteride en Regenepure groeien er ook kleine haartjes. En volgens mij groeien ze ook wat langer.. Gisteren zei een collega van mij tegen me, dat ik volgens haar nooit kaal zou worden, terwijl ik gewoon last heb van haaruitval toen ik 19 was. Ik begon er zelf niet over. Ze zei het opeens, terwijl ze er niks over weet! Ik ben nu nog wel jong, 21 jaar oud, maar vorig jaar had ik minder haar als nu, en mijn haaruitval is veeel minder geworden. Ik bevestig dit niet alleen, maar ook mijn ouders. Het is wel moeilijk om een regime heel je leven misschien wel vol te houden. Je moet je voorraad in de gaten houden en alles elke dag voordurend doen zonder een keer over te slaan!

Laatst gewijzigd door Jhan-air; 6 april 2013 om 13:30
Jhan-air is offline   Met citaat reageren