Los bericht bekijken
Oud 6 april 2013, 22:45   #37
Child of Light
HaarWeb lid speciale gast
 
Child of Light's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 april 2013
Locatie: Roermond
Berichten: 15
@Wesley1982

Dankjewel voor je wijsheid, maar ik heb mijn onderzoek gedaan en bekeken wat mensen voor resultaten kregen met bepaalde supplementen, ik heb mijn mega-regime gebaseerd op de Vitamines en voedingssupplementen die verandering kunnen brengen aan mijn haar en huid, en de ingrediënten van de Solgar Skin, Nails and Hair Formula die ik inneem heeft zelfs resultaten tot nieuw haargroei, en ik heb er zelfs nog wat aan toegevoegd om dit resultaat nog krachtiger te maken, ook zal ik over 2 tot 3 weken de Capillogain® System 100ml Tonic & 150ml Shampoo aan toevoegen, want dit nieuw systeem heeft verbazingwekkende resultaten en het bestaat pas vanaf november 2012.
is er nog iemand anders die bekend is met Capillogain® ?

Ik heb iets gevonden waar Quercetin in zit, ik heb hieronder de link naar de Quercetin Complex van Solgar, is dit wat je bedoelt wat schijnt te helpen met mijn haargroei?
http://www.vitaminstore.nl/Health/Al...s-energie/P661

Ik heb alleen op sommige Amerikaanse haarforums gelezen dat mensen met Quercetin ge-experimenteert hebben, maar dat zijn maar enkele mensen die ook niet eens echte resultaten hebben gekregen... dus ik weet niet echt wat dit doet voor je haargroei..
__________________
Een wens

Wie wil er geen wens
Dat wil toch ieder mens.
Men wenst een schip met geld,
maar weet ook dat, dat niet telt.
Mijn wens is meer een droom
Voor een paar uur een " Engel " te zijn.
Zodat ik mensen kan bezoeken, in de hemel.
Dat lijkt me pas fijn.

Laatst gewijzigd door Child of Light; 7 april 2013 om 11:24
Child of Light is offline   Met citaat reageren