Los bericht bekijken
Oud 1 juni 2018, 21:30   #39
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zun Bekijk bericht
Ziet er goed uit ... Bovenop ook goed aan het dichtgroeien? Twijfel nog om ook naar Turkije te gaan of toch NL.
Begint langzamerhand ook te komen maar duurt nog even. Na maand 5 wellicht een foto waard, nu nog niet.

Ik ken je haar situatie niet, dus is lastig om te zeggen wat je zou kunnen doen. Wat ik je mee kan geven is dat de kwaliteit in Turkije zeker vergelijkbaar is met Nederland (dan heb ik het over de artsen en operatie etc). Wij, Nederlanders, zijn zeer kritisch en verwachten en eisen (terecht) ook veel van een instantie. Als je een HT in Nederland laat doen ben ik er van overtuigd dat je in zeer goede handen bent en zeer specifiek kunt zijn in bv. de dichtheid in cm2 en goed overleg met de arts. De service zal dan ook echt heel goed zijn. In Turkije, in mijn geval Esteworld, zal dit wel minder zijn. Uiteraard nemen ze de tijd om de haarlijn en de grafts te bespreken, maar dit zal waarschijnlijk in mindere mate zijn vergeleken met NL. In mijn geval was het zoveel mogelijk grafts plaatsen en ik had daar vrede mee.

Voordat ik heb besloten om voor Esteworld te kiezen heb ik eigenlijk drie dingen afgevraagd: zijn de reviews goed?, prijs en eigen ervaring met Esteworld dmv een intake.

Een HT (3800 grafts) in Nederland had mij 10.000+ euro gekost, nu heeft het mij 2650 euro gekost (excl Acell). Als ik ruim 7k minder betaal, mag van mij best de service en de persoonlijke behandeling minder zijn, zolang de operatie maar van vergelijkbaar niveau is met Nederland. Uiteindelijk moet je zelf de beslissing nemen, maar zo kijk ik er in ieder geval naar.

Succes met de keuze! Als je vragen hebt kun altijd melden np
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren