Los bericht bekijken
Oud 1 april 2006, 00:54   #25
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rotterdam
Fooks,

Ik ben erg blij dat iedereen hier zn eigen visie en ervaringen uit, zodoende kunnen mensen die zoeits overwegen toch een gemiddelde indruk krijgen van het geheel.

Het meeste lijkt toch een beetje op een scrotum transplantatie, (theo en Thea)

En dat is niet bepaald positief als ik het zo de laatste tijd is gevolgd hebt, ooit hebik wel is een kleine operatie ondergaan bij die tent in rotterdam, "eigen haar is goud waard" dit om een litteken op te vullen wat ik als kind had opgelopen m, maar daar heb ik zelfs spijt van want de haartjes zijn te tellen die dan nog gebleven zijn , maar de haren die door de zogenaamde shock uitvielen zijn niet te tellen en ook echt nooit meer teruggekomen.

Nee die adviezen lijken allemaal zo echt en oprecht maar pas op als het om geld gaat dan doen ze alles, en wij moeten daar wel doorheen kijken.

Kan me nog goed herinneren wat een zielige lui (patienten) daar rondliepen, sommige met een pruik op wat een drama ,echt dan kan je nog beter een schaapevacht over je hoofd trekken
hey rotterdam..allereerst bedankt om je ervaringen hier neer te pennen..
maar hoelang is dat geleden ivm met je litteken opvulling?

en welke methode hebben ze dan toen gebruikt? fue of fut?
waar zat het litteken dan?
en is het steeds zo dat de gezonde haartjes, waar de opgevulde haren worden geplaatst,steeds door "de shock" worden uitgestoten?


groetjes en bedankt
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren