Discussie: Kalo
Los bericht bekijken
Oud 3 december 2007, 18:04   #168
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vintage Bekijk bericht
Ik gebruik Kalo nu een jaar op mijn buik en borst, de haren zijn allemaal dunner geworden en de dichtheid tussen de haren is kleiner als ze teruggroeien. Maar ik weet niet zeker of dit door de Kalo komt of door het harsen, want harsen vermindert stugge haren en haardichtheid ook een beetje, maar ik ben bang dat als ik 3 maanden niks eraan doe dat ik best veel haar nog terug krijg. Mijn doel is toch om het volledig kaal te krijgen.

Ik moet wel erbij zeggen dat ik het eerste half jaar Kalo fout heb gebruikt, ik heb het 3 keer over de dag verspreid opgesmeerd, maar het moet 3 keer achter elkaar. Maarja ik heb nu alweer 6-7 harsbeurten achter de rug waarbij ik het wel goed heb gebruikt en ik boek niet zoveel resultaat als andere mensen hier.

Ik begin een beetje te twijfelen aan Kalo, maar zal het nog aanzien tot de volgende zomer. Jullie horen nog van me...
Wat kalogebruik betreft, je mag geen enkel detergent of middel gebruiken tussen kalogebruik en harsen in, aangezien dit negatieve effecten kan hebben op de werking, aldus de prducent van dit product. Volgens de producent dien je ook minstens anderhalf jaar dit product te gebruiken alvorens je enig blijvend resultaat kunt verwachten.
Indien je onthaart moet je er rekening mee houden dat de haargroei redelijk lang uitblijft, volgens korpos is dat 12 weken, stel dat je iedere keer een andere groep haren onthaart lijkt het dus inderdaad dat je kale plekken krijgt op je huid, omdat er telkens maar een kleine groep terugkomt. Rekening houdend met een mogelijks vertragend effect van kalo zal dit versterkt worden, waardoor het inderdaad lijkt alsof het na een paar maanden al resultaat geeft.
Ik weet dat jullie niet op dergelijke reacties zitten te wachten, je hoopt tenslotte toch iedere keer op t 'warm water'. Maar ik zou het zonde vinden als je je geld aan een dergelijk product uitbesteedt, terwijl het vooralsnog geen erg positieve (blijvende, op de lange duur )resultaten heeft behaald of laten zien.

xxx marte
Marte is offline   Met citaat reageren