Los bericht bekijken
Oud 9 november 2014, 23:15   #5
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WendyD Bekijk bericht
Hoi Millie,

Thnx voor je verhaal. Bij mij speelt AGA denk ik ook al vanaf mijn 18de. Misschien zelfs iets eerder al.
Tot nu toe heb ik van alles geprobeerd en op zeker moment gedacht dat ik er maar mee moest leren leven. Maar dat is enorm lastig. Eerlijk gezegd heb ik ook nooit oplossingen gezien, dus dacht dat ik ook geen andere keus had.

Ik heb zowel Jaartendens als Tophaar een mail gestuurd en wil bij beiden meer informatie inwinnen.

Mijn haar heb ik al jaren redelijk kort (en gekleurd), maar dit is niet wat ik eigenlijk wil.
Wanneer mijn kapster mij vraagt: "Mag het weer hetzelfde?" zeg ik steevast: "Ik zou graag iets anders willen, maar dat kan vast niet."
Het liefst zou ik wat langer haar hebben, maar weet je... ik weet niet beter dan dat ik heel dun en weinig haar heb. Ik kan me bijna niet anders voorstellen. En toch is die hoop er nog steeds.

Ik ben dus van plan om afspraken te gaan maken bij verschillende haarwerkers om te kijken wat mijn mogelijkheden zijn. Morgen wil ik de huisarts gaan bellen om een verwijzing te vragen naar een haarwerker en ik ga contact opnemen met mijn zorgverzekeraar.

Ik ben benieuwd.
wat goed van je meid!hou je ons op de hoogte?groetjes millie
__________________
Sinds september 2013 gestopt met androcure 10
Sinds Maart 2015 gestopt met de diane35
Sinds november 2013 een gedeeltelijk haarwerk van Europees haar,waar ik erg blij mee ben!
millie is offline   Met citaat reageren