Discussie: voorkant haarwerk
Los bericht bekijken
Oud 4 november 2014, 08:55   #12
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
@Joepie
In principe heb je het verkeerde haarwerk gekocht. Een lacefrontje werkt niet als je nog je eigen haar / pony er onder uit laat komen. Die haarwerker had je veel beter moeten informeren. Waar heb je het pruikje gekocht als ik vragen mag?

Wat je zou kunnen doen is naar je haarwerker terug gaan (mits het een goed en vakkundig iemand is; dus geen kappertje die er pruikjes bij verkoopt); de haarwerker kan je lacefrontje eraf knippen en er haren aan de voorkant bijknopen, zodat je dit dan kan mengen met je bioharen (zoals ik doe en zoals je hebt gezien op de foto). Een goede serieuze haarwerker weet wel wat ik bedoel (Salvamia heeft het hier ook al uitgelegd).

Kom je er niet uit?
Je zou bij Salvamia van Tophaar kunnen informeren of zij dit kunnen.
Ik weet in ieder geval dat Haartendens in Woerden dit doet. Zij hebben een eigen reparatie-afdeling en het nl. voor mij ook al eens gedaan. Ik had via internet een pruik had gekocht. Bleek er later zo'n lacefrontje in te zitten waar ik niets mee kon. Zij hebben het stukje lace weggeknipt en haren bijgeknoopt.

Je kan je haarwerk vastplakken aan je bioharen. Je kan de tape op de stoffen voorrand plakken of PU rand (ik weet niet wat je hebt aan de binnenkant).

Zo doe ik het ook en in de avond trek ik het heel voorzichtig los. Je zou ook een klein stukje biohaar van 1 x 1 cm weg kunnen scheren en daar de tape plakken. Zodra je je haarwerk afzet kam je je bioharen over dat kleine kale plekje heen. Als je niet wilt scheren en plakken kan je ook kleine klemmetjes gebruiken. Ik vind klemmetjes niets, maar dat is persoonlijk.

Gewoon het een en ander uitproberen en kijken waar jij je prettig bij voelt.

Succes en sterkte!!

Hier zie je de binnenkant van mijn haarwerk. Dan heb je er een idee bij wat ik bedoel:
http://www.haarweb.nl/forum/album.ph...pictureid=2351

Laatst gewijzigd door Astrid26; 4 november 2014 om 09:02 Reden: link naar mijn foto album toegevoegd
Astrid26 is offline   Met citaat reageren