Los bericht bekijken
Oud 16 september 2014, 15:39   #4
Karentje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2009
Locatie: Wilrijk, Antwerpen
Berichten: 78
PPPFFFFF en nog eens PPFFFF... dag 2 dat ik terug aan het trekken ben, bijna 6 maanden niks gedaan en nu kan ik me plots niet meer beheersen... Ik word hier zo moe van Ik ben bijna op het punt dat ik veel kan doen met mijn haar, ben zelfs al 2 x naar de kapper geweest om het wat te laten bijknippen en verzorgen... Ik heb enkele jaren geleden ook na +- 6 maand mijn terugval gehad en ik weet dus niet waarom? Waarom kan ik het 5 maanden supergeod en dan plots niet meer? Waarom kan ik tijdens die vorige maanden, ookal heb ik er tijdens het scannen toch nog eens eentje mee, het met gemak weggooien en nu niet meer... Elk haartje dat ik vast heb is zo dik, zo lekker om op te knabbelen... En ik weet niet hoe ik dit terug moet tegenhouden... Heeft er iemand ervaring mee, tips? Ik weet dat ik het me zo niet mag aantrekken en dat een kleine terugval zeker geen ramp is, als je je daarna terug kan herpakken... maar dat laatste heb ik op zo'n moment nooit gekunnen... Dan was het eerder van 'foert', ziede wel dat het proberen gewoon hopeloos is, ik kom hier nooit vanaf... Als je online gaat zoeken dan kom je ook terugvalpercentages tegen van 66%, wil dus zeggen dat ik zeker niet alleen kamp met dat probleem maar dit wil dan ook zeggen dat weinig mensen effectief winnen tegen de ziekte? Please help
Karentje is offline   Met citaat reageren