Los bericht bekijken
Oud 23 september 2014, 19:02   #12
lieverdje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2005
Locatie: Rotterdam
Berichten: 25
Hou vol Karentje, echt het is het zó waard. Ik zelf ben vanaf half november 2013, 5 maanden trekvrij geweest. Mijn haar ging met sprongen vooruit en ik voelde me echt stabieler. Helaas ging het in april mis (doordat ik zo stom was om te voelen naar een 'lekkere' haar, en jaa van voelen komt trekken :-( ). In mei ben ik vervolgens ruim een week erg ziek geweest en ik voelde me zo slecht dat ik onwijs veel getrokken heb. Vanaf toen is het met ups en downs gegaan, maar vooral met downs. Ik heb me al duizend keer voorgenomen om te stoppen en vaak lukt het dan een dag, een paar dagen of een paar weken als het meezit. Maar ik val altijd weer terug, het is zo SHIT. Vandaag ook een erg slechte dag gehad, mijn hoofdhuid doet pijn van het trekken en heb net een 'bos' haren van de vloer gehaald.
Anyway, moraal van dit verhaal is, hou vol, pak het weer op. Ik wilde dat ik het had volgehouden, nu kan ik weer van voor af aan beginnen, met kale/dunne plekken op mijn hoofd waarvan het nog maar de vraag is of het ooit weer helemaal aangroeit. Als je nu weer begint, zijn die 5 maanden eigenlijk voor niks geweest.. de haren die aan hebben kunnen groeien zullen weer opnieuw sneuvelen... Sterkte!!
lieverdje is offline   Met citaat reageren