Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2019, 23:56   #25
MikeyMike
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2018
Berichten: 65
Geslacht:
Wat een kinderachtig gedrag joh, dit. Doet me denken aan de Xbox vs. Playstation en Sega vs. Nintendo dagen (mijn console is beter dan de jouwe!).

Anyways, om enigszins ontopic te blijven. Ik ben bij Esteworld geweest. Tot nu toe (4,5 maand) erg tevreden. M'n voorheen kale inhammen groeien al aardig dicht en de algehele status van m'n haar is gewoon beter, dikker en gezonder. Komt dit door ACELL? Geen idee. Het maakt me niet uit waardoor het komt, maar ik vind het erg fijn.

De prijs had er ook zeker mee te maken. 3.000 euro is nogal een verschil met de prijzen die ik zag bij Europese klinieken. Het is wel spannend om helemaal naar Turkije te gaan voor een operatie maar dat is iets waar je zelf goed over na moet denken. Ik ben in elk geval blij geweest met mijn keuze, en ik geloof ook dat de klinieken in Nederland en België prima resultaten leveren. Als budget geen rol had gespeeld had ik waarschijnlijk in Nederland gebleven, dat is voor de gemoedsrust toch wat fijner denk ik. Maar moest ik weer de keuze maken nu, dan zou ik weer voor Esteworld kiezen. Werd super goed behandeld en ik heb een goed gevoel over het eindresultaat, al is dat nog 8 maanden wachten.
MikeyMike is offline   Met citaat reageren