Los bericht bekijken
Oud 18 september 2018, 12:29   #4
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
succes met de fina. het heeft mijn haar in ieder geval (al jarenlang) gered.

fina kan in sommige gevallen bijwerkingen hebben, dat weet je. je hebt inmiddels ook gemerkt dat het proces van kaal worden ook bijwerkingen heeft, op de één meer dan op de ander. neerslachtigheid, niet meer naar buiten willen, depressie: het klinkt alsof jij ook in die categorie valt.

je moet fina niet slikken als het haarverlies je toch niet zo veel boeit. maar als het je zo raakt in je dagelijkse gemoedstoestand (zoals het bij mij ook deed) vind ik het heel verstandig dat je fina een kans geeft.

nog een laatste tip: superlastig, maar nu je fina bent gaan slikken, probeer even een paar maanden je haar met rust te laten. niet te vaak in de spiegel kijken, niet te veel aan zitten, stop even met haren tellen (wat sowieso nogal onbetrouwbaar is). het duurt een flink aantal maanden voor je weet in hoeverre het aan slaat, en als je superbewust er elke seconde mee bezig gaat zijn ga je gegarandeerd bijwerkingen voelen, gewoon omdat je zo op jezelf aan het focusen bent. je hebt alles gedaan aan je haarverlies wat je kon, meer bewezen middelen zijn er niet, probeer het een tijdje los te laten.

Laatst gewijzigd door minten; 18 september 2018 om 12:33
minten is offline   Met citaat reageren