Los bericht bekijken
Oud 28 september 2012, 15:51   #9
Rayton
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2008
Berichten: 93
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
De foto's zijn nog steeds niet helemaal duidelijk, maar je situatie is enigszins vergelijkbaar met de mijne (diffuss uitval bovenop).
sorry, ik kreeg ze echt niet beter...

Citaat:
Accepteren is altijd beter, dus als je dit kunt moet je dat vooral doen.
Als je hoofd totaal kaal is in het AGA gebied, en je wilt volle dekking? moet je rekenen op minimaal 6000 grafts (en dat is niet volledig), vaak zelfs 8.000 tot 10.000 grafts. er zijn maar weinig mensen die een sterk genoeg donorgebied hebben om dit te kunnen.
Bedoel je met die 8000 tot 10000 grafts wat nodig is om te behalen wat ik nu heb of om een volle haardos te krijgen?

Citaat:
Maar je moet denk ik kijken wat reeel is. Je lijkt nog redelijk jong en haaruitval is redelijk stevig ingezet, en waarschijnlijk zal het inderdaad doorzetten tot alles bovenop weg is.
Ben 28, heb al 5 jaar last van uitval, met nu een piek dus en ja, dat verwacht ik ook, vandaar ook mijn vraag over wat ik kan verwachten als alles weg is.

Citaat:
Met de dekking die je op het moment hebt, kom je met 2000 grafts denk ik een heel eind. hierbij reken ik de kruin niet mee, want daar moet je naar mijn mening vanaf blijven. Als je hier namelijk haren gaat plaatsen en de uitval zet door dan krijg je een eilandje, en dat ziet er heel raar uit.
Je bedoelt 2000 grafts om met de haren die ik nu heb, het geheel op te vullen? (beetje zelfde vraag als hierboven dus eigenlijk over die 8000 grafts)

Citaat:
Richt je dus vooral op de voor regio, zonde 1,2,3.
Als je dan een voorzichtige aanpak neemt (haarlijn niet te laag) heb je denk ik met 2000 grafts een mooi resultaat. Echter moet je voor een goede indicatie hiervan toch echt naar een haarkliniek gaan, die hebben hier sowieso meer verstand van en kunnen de situatie beter bekijken.
Precies en dan zal ik meteen vragen hoe dat zit met shockloss bij mij. Thanks voor de info iig.

Ben benieuwd wat anderen er van denken!
Rayton is offline   Met citaat reageren