Los bericht bekijken
Oud 28 september 2012, 18:22   #14
Rayton
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2008
Berichten: 93
dank voor uw reacties (en nu houd ik op met bedanken ! )

zo leer ik nog eens wat over wesley Verder vind ik het sick wat je kan inschatten Antonie, respect!

Maarum, het is niet zo dat ik helemaal niet dagen lang heb rondgekeken wat je met bijv 3000 grafts bijvoorbeeld allemaal wel niet kunt bereiken ;-)

Ik heb gezien dat er best veel mogelijk is met relatief weinig grafts en dus sta ik verbaasd over de hoeveelheid grafts die jullie noemen (zeker als we het hebben over die gloed!) voor míjn haar, maar misschien onderschat ik de goedheid van mn huidige haarsituatie of zijn mijn foto's niet echt sprekend genoeg.

Spreken met een kliniek die het ook goed kunnen bekijken, lijkt me het beste inderdaad. En, zoals ik al zei, voor het werkelijk laten doen, dan reis ik gerust naar Turkije of zelfs Amerika (mits rendabel en risico-waardig) :p Ik denk dat ik dan naar aesthetics ga, omdat ik ze al ken van horen zeggen en Breda ligt niet vlak naast Eindhoven hoor

Ik zou 100% zeker een FUE doen, liever minder grafts dan zo'n huge litteken!

Maar ik vind het moeilijk te beslissen überhaupt een HT te doen en ook wanneer te doen. Ik heb echt het gevoel, eens je begint, dan zit je eigenlijk je hele leven aan HT's vast om er niet "getransplanteerd" uit te zien wanneer er meer uitvalt. Daarom dacht ik ook dat diffuus een voordeel heeft, omdat je het gebied al veel beter in kan schatten (toch?).
Rayton is offline   Met citaat reageren