Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2016, 15:53   #5
Taggie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2009
Berichten: 46
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verbeterhaar Bekijk bericht
Finasteride gebruiken en bang zijn voor de bijwerkingen van Minoxidil? Meestal is het andersom haha.

De bijwerkingen van Minoxidil zijn heel persoonlijk. Over het algemeen heeft het grotendeel van de gebruikers geen last van bijwerkingen. De bijwerkingen die sommige gebruikers hebben zijn gelukkig niet zo vervelend/gevaarlijk als die van Finasteride.

Misschien even met je huisarts/dermatoloog bespreken?
Haha, dat over dat mensen verouderen vind ik wel een beetje kort door de bocht. dat is logisch ja, maar mensen zitten hier ook niet voor niks op dit forum, en gebruiken niet voor niks minox of finasteride, dat is vaak niet omdat ze er helemaal vrede mee hebben dat ze er ouder uit gaan zien. Tuurlijk gaat dat sowieso gebeuren, maar je wil natuurlijk juist proberen te vertragen het uiterlijke zichtbaar zijn van de jaren, niet versnellen. dus vindt het toch wel belangrijke vraag voor mensen als ik om te weten of het wel of niet echt een ding is met minox dat je versneld rimpels en donkere kringen onder je ogen krijgt. want ik heb bijvoorbeeld van mezelf al donkere kringen redelijk en dat moet niet nog donkerder worden want dan zie ik er uit als die gast van de Adam's family haha
Taggie is offline   Met citaat reageren