Los bericht bekijken
Oud 21 maart 2010, 12:34   #20
meisje22
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2010
Berichten: 20
@nieuw;
Dankjewel voor je reactie
ik ben al heel erg lang niet meer op deze site geweest maar ik voelde me erg goed bij het lezen van je bericht...
mijn wenkbrauw word op dit moment erger en erger en ik kan de haartjes tellen.. en mn linker wenkbrauw is gewoon in perfecte staat..
Volgens mij ken ik dat poeder wel wat jij gebruikt maar ik heb inmiddels ook al zoveel dingen geprobeerd.. ik wil toch eens opzoek gaan naar een wenkbrauwpruikje.. want ik kan niemand in zijn of haar gezicht aankijken.. ik voel me elke dag vreselijk ongemakkelijk... en nu de zon gaat schijnen valt het alleen maar meer op..
Maar goed. ik vind je bericht erg positief en ik weet dat ik zo moet blijven denken maar het valt verdomme allemaal niet mee... je word er mee wakker en je gaat ermee naar bed..
Ik doe ook elke dag mijn best om andere punten te bekijken inde spiegel maar het is zooo moeilijk.. het ziet er zo raar uit. en elke dag is het weer afwachten of het wel goed lukt met het tekenen... Ik ben er wel iets minder mee bezig de laatste dagen dat komt omdat ik op stage zit daar zit ik de hele dag achter de pc... maar ik heb binnekort weer een terugkom dag op mijn school en daar kijk ik nu al vreselijk tegenop..
Ik zou graag tips van mensen willen ontvangen over wenkbrauwpruikjes..

Heel erg bedankt voor je reactie en door het lezen van je bericht voel ik me weer een stukje beter. en dat meen ik.

Jij ook heel veelsterkte.
Liefs
meisje22 is offline   Met citaat reageren