Los bericht bekijken
Oud 16 september 2009, 19:22   #79
nieuwhaar
HaarWeb lid
 
nieuwhaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2007
Berichten: 85
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik herinner me nog gebruiker Nieuwhaar, die de 50 gepasseerd was en die hier kwam omdat ie info wilde over een HT. In plaats daarvan smeerde ik hem finasteride en minoxidil aan. Bij hem werkte het heel goed. Hij kwam tenminste terug na een jaar om zijn succes te melden.

Dat het boven de 40 niet zou werken geloof ik dan ook niet. Ik zeg het wel vaker, hormonen blijven hormonen, enzymen blijven enzymen en fina blijft fina. Wat boven de 40 natuurlijk wel vaak zo is, is dat kaalheid dan al een proces is dat al jaren loopt. Als je op dat moment pas begint, dan mag je niet verwachten dat haren die al jaren weg zijn weer terug komen.
Hallo Anthonie,
ik ben niet weg geweest hoor, ik volg haarweb nog steeds al is het niet meer dagelijks als toentertijd.
Posten doe ik echter weinig want het gaat vaak over het zelfde , nieuwelingen die vaak de zelfde vragen stellen als elke nieuweling en er zijn voldoende "veteranen" die hun hulp bieden, super!
En verder wil ik natuurlijk op de hoogte blijven van eventuele nieuwe ontwikkelingen.

Ik slik nog steeds dagelijks Fina 1 mg en gebruikt tevens trouw 2 keer per dag Minox 5%.

Situatie is na 2,5 jaar nog steeds super stabiel, geen achteruitgang geconstateerd, dus HT plan kan nog steeds in de koelkast blijven.
__________________
Regime va 14 maart 2007:
Finasteride 1,25 mg (een 4e van 5 mg)
Kirkland Minoxidil 5% (2 keer daags)
Multi-vitaminen elke dag (Kruidvat)
nieuwhaar is offline   Met citaat reageren