Los bericht bekijken
Oud 3 januari 2009, 16:03   #1536
desteffen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2009
Locatie: belgium
Berichten: 62
Een gelukkig 2009 voor iedereen!!!

Ik ben steffen en ben 25 en heb reeds een haartransplantatie(fut) laten uitvoeren in Hasselt maar in laseraesthetics waar al die bekende koppen omhoog hangen die een haartransplantatie hebben ondergaan. Ik ben nog maar 25 maar ik had altijd een heel hoog voorhoofd en geen temporale hoeken en omdat ik gelukkig geen of nog geen haaruitval heb en in de familie alle ouderen nog steeds hun volle bos hebben, had ik besloten om mijn haarlijn te laten verlagen maar wou dus ook de zijkanten aanpakken en hoekjes creeeren die ik nooit heb gehad maar ik moest 8000 euro betalen voor amper 1200 grafts(single grafts aangezien het de haarlijn betrof en dus enkel met enkele grafts te werk gingen) maar omdat er een promotie was moest ik "maar" 6000 euro betalen voor 1200 grafts hetgeen volgens de consulent wel een dichte haarlijn zou bezorgen maar de zijkanten zouden er ook mee worden gecreeerd dus ik ging akkoord voor de ingreep. Echter werd de dag van de ingreep besloten door een andere consulent die ik nog nooit had gezien en de pensioensleeftijd ver voorbij was ,dat ik een afgeronde haarlijn kreeg die lekker naar boven werd afgerond in plaats van naar beneden om de zijkanten van wat haar te voorzien en ik had niets meer in te brengen en zat daar dus met een oude haarlijn op mijn 20ste toen ik deze ingreep liet uitvoeren. De dichtheid trekt al helemaal op niets en het is ook niet hetgeen ik wou. Ik ben in de daaropvolgende jaren bij andere haarchirurgen geweest en daar was zelfs een vrouw bij die met de laser mijn getransplanteerde haar wou verwijderen in plaats van er bij te zetten dus dat was al helemaal niet hetgeen ik wou horen, maar toen heb ik gelezen over dr feriduni en daar plan ik mijn ht ook bij omdat hij de enige lijkt te zijn die ook het nut in ziet om de zijkanten te bewerken. Vroeger durfde men deze regio niet aanraken en kwam men af met dat men er later belachelijk zou uitzien wanneer het haar zich aan het terugtrekken is en daar dan haar blijft staan. Gelukkig zijn er nu al wat meer progressieve chirurgen die weten dat het gezicht in drie gelijke delen kan verdeeld worden: kin-onderkant neus, onderkant neus-wenkbrauwen, wenkbrauwen-haarlijn en door deze methode toe te passen ook weten waar de ideale haarlijn zou moeten komen ZONDER rekening te moeten houden met de leeftijd maar MET de wensen van de patient die ervoor betaald.Ik heb een aantal research onderzoeken uit amerika mogen inkijken waaruit blijkt dat zelfs mensen rond 70 of 80 met een nog jeugdige haarlijn er absoluut niet vreemd of gek uitzien dus waarom zou men een 20'er een oude haarlijn willen aanmeten terwijl oude mensen vaak nog een jeugdigere haarlijn vertonen en de zekerheid groter is dat ik morgen nog met de nieuwe haarlijn moet leven dan over 40 jaar indien het dan gek zou staan zal ik wel naar die vrouwelijke chirurg stappen die haar laser kan bovenhalen maar nu ben ik nog jong en wil ik er ook jong uitzien en zeker omdat ik niet lijd aan haaruitval.
Ik zou nu mijn haarlijn willen invullen en hierbij mijn zijkanten laten creeeren. Volgens dr Bauman http://www.baumanmedical.com/Default.aspx?tabid=141

zorgt deze ingreep ervoor dat een haartransplantatie niet op een haarstukje gaat lijken maar wel op een natuurlijke haardos en door hem zijn nu meer chirurgen gaan beseffen dat dit gedeelte van het hoofd zeker de aandacht verdient om een natuurlijke haardos te creeeren.

Ik hoop dat dr F deze techniek ook kan en zal toepassen en ik gok tussen 2500 grafts en 3000 grafts om het gewenste resultaat te bekomen.Heeft iemand ook ervaring met de temporal points behandeling bij dr F?
desteffen is offline   Met citaat reageren