Los bericht bekijken
Oud 23 november 2017, 09:55   #3
Flowie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2017
Berichten: 3
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effie Bekijk bericht
Je kunt zeker haaruitval krijgen als je SE hebt in erge mate. Ik heb het en hierbij haaruitval, en ik heb geen AGA. Zeker als je er minder last van hebt gehad in de goede periode die je omschreef en een verergering van SE ongeveer tegelijkertijd is gekomen met de haaruitval, dan lijkt mij dit de boosdoener. Hiermee wil ik niet zeggen dat je geen AGA hebt, ik ben geen arts, maar haaruitval door SE kan dus zeker wel.
Heb je zelf enig idee wat je anders deed in de goede periode? Heb je iets hormonaals gebruikt of wat dan ook? Zelfde shampoo?
Bedankt voor je reactie! Ja als ik in een goede periode zit heb ik ook geen jeuk en witte bolletjes op mijn hoofdhuid. Dus dat dat samen speelt is duidelijk. Het frustrerende is dat ik in de goede periodes precies het zelfde doe als in de zeer slechte periodes, ik weet dus niet waarmee het wordt getriggerd of waarmee ik het kan verhelpen. Vaak is het wel de periode in/na de zomer dat het duidelijk verslechterd, dus wellicht het weer? Wat gebruik jij voor je SE?
Flowie is offline   Met citaat reageren