Discussie: Dun haar bovenop
Los bericht bekijken
Oud 9 juli 2014, 21:22   #58
ilse123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2014
Berichten: 97
Geslacht:
Angelin ik wil een haarstukje bovenop het hoofd tm de kruin of daar net overheen.
Zoals ik begrijp heb jij een nog kleiner stukje waar je heel erg veel voor hebt betaald, heel jammer dat dat zo is gegaan en jou niet bevalt.
Ik heb dun haar helemaal bovenop van voor naar achter, de rest is voldoende.
Als het goed is kan ik met dit topje vooraan bij de inhammetjes het plakken, dat gaan we nog uittesten en dan zijkanten en achter met clips of met haarschuifjes. Ik wil heel graag 2 dezelfde toppers hebben waarbij ze de clips op een iets andere plek zetten, zodat niet dagelijks hetzelfde deel wordt belast. Als ik thuis ben hoef ik de topper niet beslist op te doen, maar dat zal dan de tijd wel leren. Dat is een beetje mijn idee.
En mocht dit helemaal niet bevallen dan kan ik altijd nog net als Astrid het haar heel kort knippen en een pruik opzetten.
Astrid ik snap dat een haarstukje in model geknipt moet worden, maar mijn haren zijn 8 cm. lang/kort in laagjes en de toppers waren 16 cm., je weet niet wat je ziet en dan kan je daar niet goed een beeld bij krijgen qua bolling zijkanten e.d. Nu komen er stukjes met korter haar.

Laatst gewijzigd door ilse123; 9 juli 2014 om 21:25
ilse123 is offline   Met citaat reageren