Discussie: Shedding
Los bericht bekijken
Oud 4 november 2004, 14:38   #45
Petro
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 26
Allereerst, ik hoop niet dat mijn reactie idd agressief is overgekomen want dat was absoluut niet de bedoeling!! Ik wilde juist graag een reactie van Laurensj omdat die op dit forum laat zien niet alleen te willen weten óf een middel werkt, maar ook waarom. (Of waarom niet...). Vandaar dus de gerichte vraagstelling, die dus eerder positief dan negatief bedoeld is!

Dan inhoudelijk. Ik kan idd nooit 100% zeker kunnen weten of mijn haaruitval daadwerkelijk het gevolg is van mijn prophecia-gebruik. Gezien de kenmerken en ervaringen van anderen durf ik er echter wel vanuit te gaan. Zoveel toeval bestaat niet.
In je reactie verklaar je prima waarom prophecia vooral op de kruin werkt en niet zozeer frontaal. Lijkt me een hele plausibele uitleg. Het verklaart echter niet waarom een shedding dan vooral op het voorhoofd inhakt. Frontaal had ik nog helemaal geen DHT-problemen, waarom wordt er daar dan toch zo heftig op gereageerd? Ik vind dat echt paradoxaal, en snap ook niet waarom niemand er mee bezig lijkt te zijn. Misschien dat ik de vraag op een engelstalig forum kan stellen?

Waar ik heel erg bang voor ben is dat mijn haaruitval zich dalijk gaat stabiliseren zonder dat mijn nu uitgevallen haren terugkomen. Dan lijkt het op zich een goed resultaat, maar hou ik feitelijk de komende jaren een status in stand die ik misschien pas over een jaar of 5 had hoeven hebben...
Petro is offline   Met citaat reageren