Los bericht bekijken
Oud 27 september 2009, 23:46   #10
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink best fina erbij

ik heb even die fotos bekeken, er is wel hevig schade al bovenop
ik denk niet dat minoxidil enkel de klus zal klaren
ik raad je dan ook aan om fina erbij te gebruiken...
nu nog 1 jaar minox de tijd geven kan ook negatief uitspelen aangezien je het follikels op zijn best enkel maar wat actiever zal houden , terwijl het echte probleem niet aangepakt word
als hij eerst minox 1 jaar de tijd geeft en het blijft gewoon slechter worden , dan erna aan fina en dat terug 1 jaar geven lijkt mij nogal lang wachten op betere haarsituatie
hier zelfde zaak : hoe sneller je erbij bent, hoe meer je nog kan hergroeien, beperkt maar ik zou toch niet wachten...

ik ben zelf 27 jaar en ik weet goed genoeg hoe erg aga kan doorgaan, vooral als het al gebeurt op jonge leeftijd, minox enkel kon de klus niet klaren bij mij hoor... fina of duta , je kan er niet omheen als jonge man

hanna die verhoogde groei van lichaamshaar, dat kwam door die minoxidil sulfate in de ms en fms versie, echter de gewone nanominox gebruikt enkel 4% gewone minoxidil , het bevat geen ppg en word via lipsomes in de huid gebracht , naar mijn idee ver superieur tegenover die dr lee dat geen lipsomes bevat

wat hij gebruikt is natuurlijk volledig zijn keuze
ik kan gewoon even zeggen dat ik niet op 1 produkt zou rekenen , hij moet fina en minoxidil gebruiken als hij zijn haar iets wil beter krijgen... onvermijdelijk...
eventueel binnen 1 jaar er nog een ht bij , te zien wat hijzelf wil bereiken, of tot hoever hij wil gaan, normaal kan er veel , maar de meeste zaken zijn niet goedkoop
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 27 september 2009 om 23:49
wesley1982 is offline   Met citaat reageren