Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2011, 11:20   #43
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Voor het litteken exact hetzelfde als bij mij .

Bij Esteworld stelde ze mij ook voor om eventueel het litteken wat bij te werken door er grafts in te planten.
Wou dit liever niet omdat ik mijn haren toch wat langer wil laten en het maximum van grafts bovenop wou hebben staan.

Ik heb eigenlijk direct voor Esteworld gekozen omdat de 'offerte' al in het Nederlands was, terwijl bij Transmed in Engels. Schepte voor mij al meer vertrouwen, en je kiest zo iets toch op gevoel vind ik.
Esteworld was ook goedkoper dan Transmed en Esteworld blijkt beter georganiseerd te zijn. Ze hebben 3 klinieken in Istanbul en die zijn echt wel professioneel ingericht. Ook heb je continu een 'hostess' bij je die je bij elke stap alles van a tot z uitlegd. (voor de hetero's ; looks very beautifull ).

Voor slotzang; moest je dit nog lezen... Zie dat je zeker een koffer gewone bagage meeneemt! Ik had enkel 1koffer handbagaga bij maar je krijgt in de kliniek shampoo en lotion mee voor verzorgin. Dit zijn grote flessen. Heb geluk gehad bij de controle denk ik, normaal mag dit max. 100ml zijn, waren meer naar mijn hoofd aan het zien dan naar mijn bagage .
dieselll is offline   Met citaat reageren