Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2017, 09:42   #234
mamaa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2016
Berichten: 5
Geslacht:
synthetisch haar

Ik kies zelf bewust voor synthetisch haar. 1. het is veeeel goedkoper, en dus kan je vaker afwisselen van stijl 2. het voelt en ziet eruit als echt haar. 3. makkelijk in onderhoud, je hoeft het niet te stylen.4.Het idee om iemand anders zijn haar te dragen staat me tegen.
Je kan een goedkope synthetische pruik er heel natuurlijk uit laten zien.
Wat ik gebruik is een mengsel van wasverzachter en water, dit spuit ik op de pruik, vooral op de lengtes. Dit maakt het haar zachter en minder statisch.
Vaak zien de synthetische pruiken er nep uit omdat ze zo onnatuurlijk glimmen, hier heb ik ook een middel voor: Droogshampoo en of Babypoeder Dit maakt echt een heel groot verschil en het krijgt de glans van echt haar. Wat ik ook doe is de haarlijn met wenkbrouwpoeder of oogschaduw in dezelfde kleur als het haar of iets donkerder aanbrengen. Dit creëert een natuurlijkere haarlijn, ook als je geen babyhaartjes meer hebt aan de voorkant is dit een aanrader.
Te dik haar moet je een beetje uitdunnen, vooral aan de voorkant. Ik gebruik een uitdunschaar hiervoor. En met een kappersschaar kan je het haar een beetje in laagjes knippen, dat doe ik zelf als ik een pruik heb met lang haar. Zo krijgt het meer de illusie dat het mijn eigen haar is met extensions . Er staan heel veel tutorials op youtube hierover. Blondie locks is een hele goede en ik heb veel tips van haar!
Inmiddels heb ik heel veel pruiken in huis, meestal draag ik een pruik 2 of 3 weken achter elkaar en dan ga ik over op een andere Het is super goedkoop om het op deze manier te doen. Op aliexpress heb je zeker ook wel verschil in kwaliteit, je moet goed naar de reviews kijken, maar voor dat geld is het niet zo erg als je af en toe een mis koop hebt.
mamaa is offline   Met citaat reageren