Los bericht bekijken
Oud 12 januari 2017, 09:40   #240
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht:
Hoi Essie,

Nou, dat synthetisch haar onnatuurlijk is, hoor ik nooit uit mijn omgeving, die vallen juist zowat om van verbazing over hoe natuurlijk het eruit ziet. Het zal inderdaad wat glimmen bij flits- of kunstlicht (er zijn ook middeltjes tegen dat glimmen maar die gebruik ik niet, vind het niet nodig), maar heb je wel eens gekeken hoe echt haar er dan uitziet? Ook niet natuurlijk hoor. En te netjes zitten, dat heb je zelf in de hand, ik heb er in elk geval geen last van Lesje van Patti: it may look like a mess, but it sure doesn't look like a wig!

Ja, de haren zijn dikker, maar dat zie je niet, je voelt het alleen. Het voelt aan je hand niet hetzelfde, echt haar voelt veel fijner. Maar waar gaat het nou om, hoe het draagt en zit of hoe het voelt aan je hand?

Als je een topper/aanvulling op je biohaar draagt, dan kan ik me voorstellen dat echt haar een must is, want die twee soorten combineren lijkt me niet te gaan.

Wil je lang haar? Dan is echt haar waarschijnlijk beter. Dat geldt ook als je graag stylt, krult en vooral verft.

Maar voor pixies, bobs en andere leuke korte en iets minder korte makkelijke coupes vind ik synthetisch ideaal. Mijn advies zou zijn: probeer allebei uit en kijk wat je bevalt. Begin met niet te dure exemplaren, tweedehands misschien, en ervaar hoe het echt is. Dat geeft toch meer informatie dan een forum

Groetjes en veel probeerplezier, Carla
CarlaBosman is offline   Met citaat reageren