Los bericht bekijken
Oud 11 februari 2014, 21:45   #8
mad_ed
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2007
Berichten: 17
Geslacht:
Dag van de operatie - eerste kiekjes

Gisteravond afgezakt naar het zuiden en ingetrokken bij bed en breakfast kava. Aardige gastheer en vrouw. Ze krijgen vaker mensen voor prohair. Prima geslapen in een riant bed (ruim 2 meter)

Kwart voor acht in de auto gestapt en stipt acht uur brij prohair aangebeld.
Na een welkom en uitgebreide introductie door Bart hielp Sabine met het tekenen van de haarlijn.

Snel bleek dat de begrote 1800 grafts niet voldoende was voor de haarlijn die in ieder ik geval voor ogen had. Er stonden in de linkerinham vrij ver naar benden nog groepjes haren. Mijn beeld was de haarlijn daar door te laten lopen naar het midden van het voorhoofd en aan de andere kant verder. Om ook de rechterkant op te vullen zouden we grafts te kort komen. Zeker omdat toch ook verder naar achter nog vulling nodig was. Ik gaf nog aan bij te willen betalen als er meer grafts nodig waren( om bijv het max aantal grafts per dag uit te komen ) maar ben uiteindelijk akkoord gegaan met een haarlijn welke met 1800 grafts gerealiseerd kon worden.

De tondeuse erover, opstaan van het krukje en voor het eerst in de spiegel kijken...oei..dat worden een paar lange maanden bidden voor snelle groei.

Ik werd na de behandelkamer gebracht, kreeg de verdoving (viel reuze mee) en het oogsten kon beginnen. De 1855 grafts waren er rond half 1 uit. Snel een broodje en een cola genomen en weer op de tafel gaan plaats genomen. Nu faceup een film gekeken toen de gaatjes werden gezet. Om 16:15 zaten ook de grafts erin. Ik kreeg nog een uitgebreide uitleg met de do's en don'ts voor de komende dagen plus gezien mijn historie van cystes voor de zekerheid nog antibiotica. Een zware dag maar voelde me op mijn gemak bij het pro Hair team.

Ik heb praktisch filevrij (?!) naar huis kunnen rijden om me nu een paar weken in mijn stulpje terug te trekken.

Laatste foto's in het fotoalbum..ik verwacht deze iig de eerste paar weken regelmatig te updaten.
__________________
Regime

Minoxidil 5%, 2x per dag (sinds 10 maart 2014)
Keratene alpha retard (sinds januari 2014)
Regenepure, 3x per week (sinds 1 november 2012)
mad_ed is offline   Met citaat reageren