Los bericht bekijken
Oud 2 april 2019, 11:33   #27
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dymoman Bekijk bericht
Alweer een slachtoffer uit een Turkse kliniek.


Arts zit wat te sms en tijdens jouw behandeling
Haren werden afgeschoren VOOR de haarlijn bepaald werd (onbegrijpelijk)


en dan nog erger


3 haar grafts in de haarlijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Dus, volgens sommigen hier is dat de schuld van de TS???


Snel geld - bandwerk - massaproductie valt me zo te binnen.


Doe normaal, spaar desnoods wat langer maar ga voor een top kliniek zoals Eberson en Prohairclinic en wat meer poen voor Feriduni.


Hidde is de verantwoordelijke en dus kan je zeker een procedure opstarten in Nederland.
Ach, daar heb je Dynoman ook weer. Reageren en zeiken op niet onderbouwde berichten. Zelfs kom je overigens ook niet met onderbouwende bewijzen. Zo lang je dat niet hebt ben je niet serieus te nemen. Mensen nogmaals, NEEM DYNOMAN NIET SERIEUS!!! Dit geldt overigens ook voor alle anderen die klinieken afzeiken zonder argumenten en bewijzen.

Ik ben zelf erg tevreden met Esteworld en kan dat onderbouwen met m'n eigen blog MET foto's. Zie volgende link: http://www.haarweb.nl/forum/showthre...highlight=arno

Dat wil overigens niet zeggen dat Esteworld de enige kliniek is met goede resultaten. Er zijn er gelukkig meer. Er zijn ook klinieken dat ikzelf niet zou kiezen. Waar het mij, en andere zoekende mannen, om gaat is dat er een eerlijk beeld wordt geschetst. Zo kunnen zij zelf hun keuze maken voor een kliniek. Je helpt ze niet door andere klinieken die je concurrent zijn de grond in te boren
Arno1990 is offline   Met citaat reageren