Los bericht bekijken
Oud 24 november 2016, 20:04   #8
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irina60 Bekijk bericht
Kalle mensen hebben ook hersenen. En de haar follicules zijn er nog in hun hoofdhuid. Die moeten wel wakker worden en aan haargroei aangezet worden. Ook daar zijn er methodes en middelen voor, maar daarover heb ik alleen theoretische informatie over, geen eigen ervaring. Wist de kaalheid net op tijd te voorkomen.

Gelukkig is mjn situatie nu totaal anders- haargroei, minder grijs haar en mijn haar voelt als zijde als ik het aanraak. Ben blij mee! En ook mijn algemene gezondheid is verbeterd - als je met je hersenen werkt wordt alles anders. Heb ik het ook me mijn afslank programma gemerkt- in 2 manden 15 kilo's af en het resultaat blijft juist omdat ik in een programam was die met de hersenen en onderbewustzijn werkt, en niet alleen met dieten en sporten ( die waren ook onderdeel van het geheel, maar minder belangirijk). Ik schrijf niet voor niks over de belang van haar-hersenen relatie als sleutel tot alle haar problemen, alles begint uiteindelijk daar. Alle andere aanpakken zijn symptoom bestijding. Maar aan iedereen eigen keuze-vrijheid in denken en doen is ieders recht. Ook mijn recht

Mooi glanzend haar toegewenst,
Irina60
Je haar staat in verbinding met je hersens?
Met alle respect maar deze uitspraken zijn gewoon lachwekkend.

Lichaamshaar had vroeger de functie om ons lichaam warm te houden en geur vast te houden. Voor zover ik weet heeft hoofdhaar (wat anders is als lichaamshaar) biologisch helemaal geen functie.

Als jij meent wat je zegt zie ik graag literatuur en wetenschappelijk onderzoek hiervan
zyzzalive is offline   Met citaat reageren