Los bericht bekijken
Oud 20 februari 2008, 12:18   #4
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leenie Bekijk bericht
Hoi,


ik heb ook de Rio laser van de 3suisses gezien. Ik ben ook geïnteresseerd, maar ik vraag mij ook af of het te vertrouwen is. Moest het echt onveilig zijn, zouden ze dit niet op de markt brengen, maar toch... Het is natuurlijk betaalbaar en handig om thuis te gebruiken. Maar ik twijfel toch nog. Heb jij hem intussen toch gekocht of heeft iemand hier ervaring mee? Laat het mij weten.

Dankjewel


Groetjes
Leenie

Hallo iedereen,

opnieuw hetzelfde verhaal, hetzelfde verkooppraatje, dezelfde aanlokkelijke toekomstvisies, en opnieuw; voor die prijs kan een product over het algemeen niet wetenschappelijk verantwoord zijn en werken. Indien dat wel zo was, zouden al die centra geen dure laser , IPL, Elos, ... aanschaffen als deze even goed was, en véél goedkoper. Daarnaast moet je met dergelijke apparaten zéér voorzichtig zijn, gezieen de risico's op huidbeschadiging en verbranding. Normaal gezien dien je een gedegen opleiding te volgen alvorens je met een laser of dergelijk apparaat mag omgaan. Zo'n apparaat hanteren is neit zodner gevaar. bEN HIER DUS ZEER VOORZICHTIG MEE.

Het nadeel is dat het vaak een handig verkoopstechniek is om al die wanhopige mensen(zoals wij dus), een hoop geld af te troggelen, je daarna met en apparaat op te zadelen, dat vaak niet veilig is, niet verantwoord om te gebruiken door neit geschoolde mensen, grote risico's inhoudt op beschadigingen van de huid, en vaak toch niet werkt.

Ik kan het dus, net zoals al die andere vergelijkbare apparaten, smeerseltjes, ..., alleen maar afraden.

Ik weet dat dit vervelend is, en ook ik had graag een dergelijke oplossing gehad voor mijn overbeharing, maar als je wat logisch nadenkt, kun je enkel maar tot de conclusie komen dat het niet kan werken en veilig is.

Ik hoop dat je toch een andere oplossing vindt, voor je probleem.

Heel veel succes, en sorry voor mijn antwoord, ik had ook liever anders gesproken over dergelijke apparaten of oplossingen!!!!!

xxx marte
Marte is offline   Met citaat reageren