Los bericht bekijken
Oud 26 december 2013, 13:25   #22
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Giselle Bekijk bericht
Laatst zocht ik naar een evt. voorsteltopic en kon het niet vinden. Toen zag ik het een keer staan omdat iemand er gereageerd had, maar het stond in een van de rubrieken van haarproblemen dacht ik. Is het niet handiger/logischer om dit topic in het algemene overzicht te zetten, dus bij de hoofdrubrieken? Of in elk geval ergens waar het meteen zichtbaar is voor mensen die op 'Haarweb Forum' klikken om naar het hoofdoverzicht te gaan.
Ik reageer even op deze eerste posting van Giselle van 4 jaar geleden (2008) (foei, Webmaster! ). Dit om duidelijk te maken dat wij in 2010 onze forumindeling hebben omgegooid/verbeterd. De voorsteltopics/discussies staan dus nu ondertussen in de hoofdrubrieken.

Alleen... in zowel AGA - Algemeen als in TTM - Algemeen staat er eentje. Maar niet in AA - Algemeen en Hirsutisme - Algemeen.

Om deze inconsistentie recht te trekken, zullen we ook in AA - Algemeen en Hirsutisme - Algemeen een voorsteltopic introduceren, om mee te beginnen.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren