Los bericht bekijken
Oud 12 december 2017, 17:10   #51
John-rijk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2015
Berichten: 23
Geslacht:
Herstel /garrantie ingreep

Hoi iedereen, graag deel ik mijn verhaal van deze week.
Ik heb gisterochtend de gratis garantie HT gehad van Esteworld.

De dag ervoor vloog ik naar Istanbul. Helaas door de sneeuw werd mijn vlucht ruim 10 uur vertraagd.

Laat ik beginnen erg tevreden te zijn over de manier waarop Esteworld heeft gehandeld. Uiteraard te starten met de gratis garantiebehandeling zonder moeite. Dacht dat ik wellicht anders behandelt zou worden omdat het een gratis behandeling is. Maar nee, ik geniet van dezelfde luxe etc als 2 jaar terug.

Tevens landen ik door de vertraging(ingen) steeds later en later. Ik heb wel 4 keer een nieuwe tijd moeten doorgeven. Maar toch stond er een geregelde taxi al klaar. Terwijl ik uiteindelijk 10 uur was vertraagd.

Eenmaal aangekomen in de kliniek werd ik zoals al aangegeven identiek behandelt als ieder ander. Mijn aangewezen chirurg was Dr Ali Bolluk, wat een leuke prettige arts. Tevens was het geen probleem dat ik alleen de inhammen had weggeschoren. Ze zorgde er zelfs bij het scheren dat de rest ook netjes werd bijgewerkt. Het gebeurde dan ook in een "kapperlijke" kamer.

Zal dadelijk dus echt minimaal opvallen dat ik ben behandelt met een HT.
Hier ben ik erg blij mee.

De HT verliep naar me gevoel erg goed. Ben erg benieuwd naar het resultaat. Heb er een prettig gevoel over. Morgen wordt het gewassen en wordt ik terug op het vliegtuig naar huis gezet.

Tevens even een compliment naar Hidde van Esteworld Nederland. Allereerst hielp hij me adequaat bij het verkrijgen van de garantie. Appte me nog netjes (zelfs in het weekend) voor het vliegen en kon ik eigenlijk dag en nacht bij hem terecht voor vragen etc.

Ondanks dat dit een herstel operatie is omdat het resultaat niet helemaal 100% was de eerste keer zou ik zo weer voor Esteworld kiezen. Ze hadden dit niet netter kunnen oplossen, top !

Laatst gewijzigd door John-rijk; 12 december 2017 om 17:14
John-rijk is offline   Met citaat reageren