Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2015, 22:01   #5
spinner1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 december 2009
Berichten: 107
Haaradvies
Qua haarstatus zou ik nog even het maximale eruit persen totdat je echt moet opgeven of op een punt zit dat je denkt: "studeer niet meer/werk fulltime/genoeg kalende personen, ik geef op". Uit eigen ervaring merk ik dat uiterlijk veeel meer telt in het studentenleven als op werkvloer.

Tijdens het opdoen van Toppik zal je vast denken "waarom doe ik dit?", stop eens met die onzin. Maar het voordeel is, het is jouw lichaam-> jij hebt het onder controle. Mocht je eenmaal alles verliezen geeft dat onmacht dus paniek en ben je dus de controle kwijt.

Ik ben 24 en heb redelijk haar, maar vooraan zeer sterk difuus en een lichte plek.. ik smeer hier iets kleurversteviger op (hier schaam ik me best voor), als ik dat weer niet doe krijg ik allemaal opmerkingen van he "hier die V vooraan is een stuk lichter, wat is dat" of "je hebt een hele lichte plek vooraan".

Liefde
Tsja.. zoals zovaak in het leven wordt een kans aangeboden. Het kan zijn als je de kans grijpt dat je denkt "hmm, kon beter". Kan ook zijn dat er binnenkort niets meer zoals dit voorbij komt en je denkt "heb mezelf aardig in de vingers gesneden".

Wat wel een voordeel is, je hebt een super fijne klik met haar/ze accepteert je bijna helemaal zoals je bent!

Tijdens het daten ben ik er nu wel achter gekomen dat zo'n gevoel moeilijk te vinden is. De ene lijkt 1 op 1 op je, maar voel je geen erotische spanning en de ander voel je erotische spanning maar ben je altijd te slim af waardoor je denkt "pff, moet altijd maar het voortouw nemen".

Als je echt zo fijn bij haar voelt en jullie al lang dingen samen doen zou ik er gewoon voor gaan. Mocht je lichaam op sexueel vlak echt schokken van nee/mja/nee/mja/ja... dan wordt het wat lastiger en kan je eventueel toch nee zeggen.
spinner1 is offline   Met citaat reageren